Höstmöte Torsdagen den 23 november

Hej alla medlemmar, är det dags för årets höstmöte !

Datum: Torsdagen den 23 november

Tid: kl 18.30

Plats: Medborgarhuset i Eslöv, Kyrkogatan 1, D-salen.

Mötesförhandlingarna håller vi kort med en del information från styrelsen från den gångna sommaren, det finansiella läget och aktuella frågor.
Har du egna frågor som du vill få ventilerade på mötet så maila dessa till styrelsen senast den 18:e november.
Sedan äter vi och fikar och summerar årets flygbravader. Vill man vara med och äta så kostar det 130:– per person och dessa pengar måste vi ha i förskott så vi vet exakt hur många vi behöver beställa mat till.
Om du tycker detta låter trevlig så sätt in 130:– på bankgironr 5493-6521 snarast, glöm ej att skriva namn.  Senaste datum för inbetalning är Torsdagen den 17:e november.
Eftersom det är ett öppet medlemsmöte så är naturligtvis alla välkomna, även om man inte är intresserad av landgång och fika. Föranmäl då till mej så jag vet hur många vi blir.

Obs, 17:e november är sista anmälningsdag !!

Insättning till bankgiro med namn = Landgång och fika

Mail till mej = kommer men skall inte äta

Som vanligt är det fritt att ta med Rc-grejor som man vill sälja.

Styrelsen i Eslövs Modellflygklubb
Ordf. Bo Hellstrand